Let op | tijdens de feestdagen zijn er aangepaste openingstijden
Meer informatie
A A A
Vertaal website

Lezing Erna van Koeven

Lezing Erna van Koeven Lezing Erna van Koeven

Op 14 mei 2025 nodigen we bij Rozet Arnhem vanaf 14:30 leescoördinatoren, leerkrachten, directeuren en andere geïnteresseerden uit om alvast vooruit te blikken en plannen te maken voor het leesbeleid voor het komende schooljaar.

Steeds meer scholen willen werken met rijke teksten en deze gebruiken binnen thematisch onderwijs. Wil je je kennis hierover verbeteren en meer weten over het hoe en waarom deze teksten te gebruiken? Erna van Koeven doet samen met Anneke Smits onderzoek naar dit onderwerp. Zij hebben zeer veel ervaring met deze vragen en schreven het boek Rijke taal, taaldidactiek voor het basisonderwijs. Erna van Koeven komt speciaal naar Rozet om ons bij te praten over de laatste inzichten.

Doe kennis en inspiratie op om hier mee aan de slag te gaan en meld je aan. 

Gegevens

Nog 3 plekken beschikbaar
Rozet Centrum
Kortestraat 16
6811 EP Arnhem
Woensdag 14 mei 2025 14.30 - 15.30
RR

Gerelateerde evenementen

Komende activiteiten

Training tot interne cultuurcoördinator

Training tot interne cultuurcoördinator

Als interne cultuurcoördinator (icc’er) ben je een gespecialiseerd teamlid op de school. Je geeft vorm aan visie en beleid en je zorgt ervoor dat kunst en cultuur een goede, vaste plek krijgen op jouw school. Daarnaast ben je ook een inspirator van jouw collega’s. En idealiter heb je een opdracht van je directie en team om jullie onderwijs te vernieuwen.

3 september - 17 juni
Rozet Centrum
Expeditie Boekenkast Expeditie Boekenkast

Expeditie Boekenkast

Doe dit voorjaar mee met deze nieuwe Leesbevorderingscampagne van Rozet!

2 februari - 30 april
ONLINE
Rozet LeerkrachtLAB - Procesgericht werken Rozet LeerkrachtLAB - Procesgericht werken

Rozet LeerkrachtLAB - Procesgericht werken

Nog 13 plekken beschikbaar

Rozet LeerkrachtLAB - Procesgericht werken met Taal, Kunst en Erfgoed Rozet Onderwijs ziet het creatief proces als hét uitgangspunt voor cultuureducatie. Het procesmatig werken laat leerlingen pas echt hun eigen creativiteit ontwikkelen, onderzoeken en vormgeven. Maar wat houdt procesmatig werken eigenlijk in de praktijk van een school in? Ontmoet in deze training de trainer Karin Kotte en verzamel met andere leerkrachten nieuwe ideeën voor je eigen onderwijsactiviteiten.  

11 februari 14.30 - 17.30
Rozet Centrum