Rozet introduceert de RozetCard!
Een gratis kaart waarmee je bij Rozet en binnenkort bij partners van Rozet allerlei voordelen en kortingen kunt krijgen. Je hoeft dus nog geen bibliotheeklid te zijn: de kaart is er voor iedereen!
Je kunt de RozetCard tijdens de service-uren (klik hier voor alle openingstijden) in Rozet Centrum, Kronenburg en Presikhaaf verkrijgen.
We streven ernaar om zoveel mogelijk Arnhemmers van een RozetCard te voorzien, en het aanbod voor hen steeds interessanter en uitgebreider te maken. Daarvoor zijn we altijd op zoek naar nieuwe samenwerkingspartners om zich aan de RozetCard te binden. Heeft jouw organisatie een interessante kortingsactie te bieden voor Arnhemmers? Mail naar communicatie@rozet.nl en wie weet kunnen we eens met elkaar in gesprek!
Nee, de RozetCard is gratis en inclusief een budgetabonnement (tenzij je al een ander abonnement hebt).
Kijk op deze pagina voor meer informatie over onze abonnementen.
De RozetCard ís de nieuwe biebpas, maar dan aangevuld met voordelen en extra’s. De voordelen en extra’s zullen we in de loop van de tijd kenbaar en actief maken. We houden de RozetCard-houders op de hoogte via verschillende kanalen, zoals e-mail en social media.
Alle acties worden, tenzij anders aangegeven, beschikbaar op vertoon van je RozetCard. Met andere woorden: gewoon je RozetCard laten zien is genoeg.
Nee, je kunt gebruik blijven maken van je huidige wachtwoord.
Nee, het oude pasnummer vervalt. Wel worden alle gegevens meegenomen naar je nieuwe kaart, zoals onder andere je uitleengeschiedenis.
Iedere bibliotheekpashouder kan een nieuwe RozetCard krijgen. We hebben er technisch alles aan gedaan om de oude met de nieuwe gegevens zo eenvoudig mogelijk over te laten gaan. De accounts blijven gekoppeld. Mocht je alsnog tegen problemen aanlopen, neem dan contact op met klantenservice@rozet.nl.
Wij hebben niet meer gegevens van je dan dat we (nodig) hebben met de klassieke bibliotheekpas. Bij het afsluiten van een bibliotheekabonnement ga je akkoord met het gegeven dat wij enkele basis persoonsgegevens van je nodig hebben om het boeken lenen mogelijk te maken.
Het verschil met de RozetCard is onder andere dat je je profiel kunt personaliseren, maar dan vooral op gebied van je voorkeuren. Hoe meer we van je voorkeuren weten, des te beter wij ons aanbod op jou persoonlijk kunnen aanpasssen. Bij Rozet-partners waar je gebruik kunt maken van de RozetCard, zullen je gegevens niet gebruikt worden.
Voor overige vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Per mail (klantenservice@rozet.nl) of telefoonnummer 026 – 354 3100 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 13.00 uur)