De RozetCard

Rozet introduceert de RozetCard!
Een kaart waarmee je bij Rozet en partners van Rozet allerlei voordelen en kortingen kunt krijgen. Je hoeft dus niet al een bibliotheeklid te zijn: de kaart is er voor iedereen!

Er komen steeds nieuwe partners en acties bij en de acties wijzigen per kwartaal. Kijk op deze pagina voor actuele acties en voorwaarden per actie.

De RozetCard

Voordelen van de RozetCard

  • Een gratis budgetabonnement bij de Rozet Bibliotheek
  • Korting en speciale acties bij partners van Rozet
  • Cursusaanbod afgestemd op jouw interesse profiel
  • Persoonlijk voordeel op cursussen, workshops en activiteiten​
  • Gepersonaliseerd aanbod via de MijnRozet omgeving
  • Gratis toegang tot Rozet Specials
  • Gepersonaliseerde leeslijsten​
  • RozetCard Nieuwsbrief
  • Toegang tot Rozet communities
    (online omgeving waar je mensen met dezelfde interesses kunt ontmoeten)

Hoe kom je aan de RozetCard?

Je kunt tijdens de service-uren (klik hier voor alle openingstijden) in Rozet Centrum, Kronenburg en Presikhaaf de RozetCard verkrijgen.

 

Acties, korting en voordeel

Meest gestelde vragen

Moet ik voor de RozetCard betalen?
Nee, de RozetCard is gratis en inclusief een budgetabonnement (tenzij je al een ander abonnement hebt).
Kijk op deze pagina voor meer informatie over onze abonnementen.

Als ik geen nieuwe pas wil, kan ik dan ook geen gebruik maken van de voordelen van de RozetCard?
De RozetCard ís de nieuwe biebpas, maar dan aangevuld met voordelen en extra’s. Deze voordelen en extra’s zullen we in de loop van de tijd kenbaar en actief maken. We houden de RozetCard-houders op de hoogte via verschillende kanalen, zoals e-mail en social media.

Hoe kan ik gebruik maken van de acties, voordelen en kortingen?
Tenzij anders aangegeven, zijn de acties ‘aan toonder’, wat wil zeggen dat het tonen van de RozetCard voor voldoende is. Sommige acties zijn met actiecodes, zoals de voorstellingen van Theater aan de Rijn.

Moet ik een nieuw wachtwoord aanmaken, als ik al een account heb?
Nee, je kunt gebruik blijven maken van je huidige wachtwoord.

Kan ik mijn oude pasnummer houden?
Nee, het oude pasnummer vervalt. Wel worden alle gegevens meegenomen naar je nieuwe kaart, zoals onder andere je uitleengeschiedenis.

Krijgen mijn kinderen ook meteen een nieuwe RozetCard? En blijven de accounts gekoppeld zoals ze nu zijn?
Iedere bibliotheekpashouder kan een nieuwe RozetCard krijgen. We hebben er technisch alles aan gedaan om de oude met de nieuwe gegevens zo eenvoudig mogelijk over te laten gaan. De accounts blijven gekoppeld. Mocht je alsnog tegen problemen aanlopen, neem dan contact op met klantenservice@rozet.nl

In de Omwisselweek heb ik een opwaardering naar een Compleetabonnement gekregen. Wat betekent dit eigenlijk?
De voordelen van het Compleetabonnement ten opzichte van een Basisabonnement zijn onder andere: een langere leentermijn, gratis reserveren en geen te-laat-geld meer hoeven betalen.
Klik hier voor alle voordelen en de tarieven op een rijtje.

We hopen natuurlijk dat je Compleetabonnement zo goed bevalt dat je deze wilt voortzetten, maar wil je dat niet, dan kun je nadat je onze e-factuur of de vooraankondiging van de automatische incasso hebt ontvangen, dit alsnog aangeven. Uiteraard is het ook mogelijk om dit al eerder te doen voordat je abonnementsperiode afloopt.

Hoe zit het met de RozetCard en privacy?
Wij hebben niet meer gegevens van je dan dat we (nodig) hebben met de klassieke bibliotheekpas. Bij het afsluiten van een bibliotheekabonnement ga je akkoord met het gegeven dat wij enkele basis persoonsgegevens van je nodig hebben om het boeken lenen mogelijk te maken. Het verschil met de RozetCard is onder andere dat je je profiel kunt personaliseren, maar dan vooral op gebied van je voorkeuren. Hoe meer we van je voorkeuren weten, des te beter wij ons aanbod op jou persoonlijk kunnen aanpasssen. Bij Rozet-partners waar je gebruik kunt maken van de RozetCard, zullen je gegevens niet gebruikt worden.

Wat doen jullie met de oude ingeleverde passen?
We zijn hierover in gesprek met een recyclingsbedrijf.

Meer informatie

Voor overige vragen kun je contact opnemen met de Klantenservice: klantenservice@rozet.nl of bel ons via
026-3543100

Tijdens onze openingstijden staan onze medewerkers je graag te woord.