Veelgestelde vragen

Zijn er nog wat onduidelijkheden? Hieronder vind je antwoorden op enkele vragen.

We helpen je graag!

Staat jouw vraag er niet bij? Bel ons of neem contact op via dit formulier. Tijdens onze openingstijden staan onze medewerkers je graag te woord. En natuurlijk ben je altijd welkom om eens langs te komen!

Algemeen

Je vindt de openingstijden van de vestigingen hier.

Wil je graag foto’s of video’s maken voor een bijzondere aangelegenheid, en zie je het prachtige pand van Rozet Centrum daarvoor als de aangewezen locatie?
Dat is op zich geen probleem, maar we hanteren wel enkele huisregels, te weten:

  • Het is niet toegestaan om binnen Rozet bezoekers zonder toestemming te fotograferen of filmen;
  • De inhoud en het doel van de opnamen wordt vooraf voorgelegd aan Rozet; dat kan via e-mail naar communicatie@rozet.nl;
  • Tijdens de opnamen dienen de aanwijzingen van medewerkers altijd opgevolgd te worden;
  • Rozet heeft het recht bij misbruik, bijvoorbeeld negatieve opnamen die imagoschade veroorzaken, de materialen op te eisen en/of te laten vernietigen.

Bovenstaande is van toepassing op de openbare ruimten van en rond de Rozet-locaties.
Als je foto- of filmopnamen in één van onze afgesloten ruimten wil maken, neem dan contact op met verhuur@rozet.nl

Wijzigt er iets in de situatie? Laat het ons dan weten via bovengenoemd emailadres.   

Postbus 1168, 6801 ML Arnhem

We hebben een speciale pagina over de RozetCard gemaakt. Deze kun je hier bekijken.

Als je ergens tegenaan bent gelopen waar je minder tot niet tevreden over bent, dan bestaat de mogelijkheid natuurlijk om een klacht in te dienen. Ga via deze link naar onze contactpagina en kies bij het onderdeel “waar gaat je vraag over” voor “Ik wil een klacht indienen”.

We zullen de ontvangen klacht in vertrouwen en grondig onderzoeken en zullen proberen een snelle en bevredigende oplossing te vinden.

Onze huisregels kun je hier bekijken en/of downloaden (PDF bestand)

Bibliotheek

Abonnementen

Een bibliotheekabonnement biedt je veel waar voor je geld! Je kunt niet alleen onbeperkt lenen, lezen, luisteren en kijken, maar ook gebruik maken van onze gratis apps. Je hebt toegang tot een groot aantal online databanken met een schat aan informatie. Een aantal van deze databanken kun je thuis raadplegen, andere alleen in onze vestigingen. Je kunt kiezen uit een basis- of een alles-in-één compleetabonnement.

Lid worden van de bibliotheek kan in één van onze vestigingen. Je kunt je ook online inschrijven.

Ja, voor iedereen tot en met 24 is het lidmaatschap van Rozet gratis. Er kunnen wel kosten in rekening gebracht worden voor reserveringen, bijzondere materialen (bijv. DVD’s) en te-laat-gelden. De tarieven hiervan vind je in het tarievenoverzicht.

Ja, scholen en educatieve instellingen kunnen een educatief abonnement afsluiten. Onderwijsinstellingen kunnen gebruikmaken van ons educatief programma voor vve-instellingen, basisonderwijs en voortgezet onderwijs.

Het bibliotheeklidmaatschap is gratis tot en met 24 jaar. Daarna gaat het abonnement over in een betaald abonnement. Wil geen lid blijven, dan kun je het lidmaatschap in één van onze vestigingen, telefonisch of via dit formulier opzeggen.

Je kunt je bibliotheekabonnement opzeggen bij onze medewerkers in de vestigingen, per telefoon, per post of via dit formulier. Je opzegging wordt afgehandeld volgens de bepalingen van ons algemeen reglement (art. 7 en 8).

Verlies, diefstal of beschadiging van de bibliotheekpas dien je direct te melden bij de Bibliotheek (zie ook art. 4 van ons algemeen reglement). Wij blokkeren je bibliotheekpas om misbruik van je pas te voorkomen. Stuur ons een bericht of bel 026 – 35 43 100. Je kunt tegen een kleine vergoeding een duplicaatpas aanvragen.

Het handigste en goedkoopste is betalen via automatische incasso. Betaal je nog niet via automatische incasso? Vul dan dit formulier in en lever het in bij een bibliotheekmedewerker. Het formulier is ook beschikbaar in de bibliotheek. Groot voordeel is dat het jaarbedrag automatisch en altijd op tijd van de rekening wordt afgeschreven.

Indien je niet via automatische incasso betaalt, sturen wij je een digitale nota per email. Via een betaallink en door de koppeling met iDEAL kan de nota snel, gemakkelijk en veilig worden voldaan. Goed voor het milieu en de kosten blijven laag.

Als je emailadres niet bij ons bekend is ontvang je een acceptgiro per post van ons. Neem bij internetbankieren het 16-cijferige betalingskenmerk over in het daarvoor bestemde veld.

Het is ook mogelijk de contributie te betalen via:

  • Mijn Bibliotheek (ga hiervoor naar Mijn Rozet en log in met je pasnummer en wachtwoord. Je betaalt met iDEAL)
  • via de betaalautomaat in onze vestigingen
  • via internetbankieren (rekeningnummer NL20 RABO 0336 8002 82 t.n.v. Rozet Bibliotheek o.v.v. je Rozet pasnummer)

In onze vestigingen kun je niet met contant geld betalen. Dat is voor jou en voor ons veiliger. Je kunt met je bankpas geld op je bibliotheekpas zetten en daarmee alle betalingen in de bibliotheek verrichten. Ook kan je in Mijn bibliotheek je openstaande bedragen via iDeal betalen of je tegoed opwaarderen. Je kan je tegoed gebruiken voor bijvoorbeeld het betalen van printen/kopiëren, internetgebruik, te-laat-geld en leengeld.

Het lenen van e-books verloopt via de landelijke online Bibliotheek. Uitleg, veelgestelde vragen en instructievideo’s vind je op landelijke website. Staat het antwoord op je vraag niet bij de veelgestelde vragen? Stel dan je vraag via het (landelijke) contactformulier.

Bibliotheekleden die de jaarlijkse contributienota op papier ontvingen krijgen vanaf 1 december 2019 deze per e-mail toegezonden. Via een betaallink en door de koppeling met iDEAL kan de nota snel, gemakkelijk en veilig worden voldaan. Goed voor het milieu en de kosten blijven laag. Het betaalproces verloopt als volgt:

  • Leden ontvangen een e-mailbericht met een betaallink.
  • In de e-mail is een knop opgenomen ‘Betaal met iDEAL’.
  • Via deze knop verschijnt een persoonlijke webpagina.
  • Vervolgens wordt de bank gekozen en de betaling gedaan.
  • Bevestiging op het scherm en e-mail: ‘Betaling geslaagd’.

iDEAL is gebaseerd op internet- en mobiel bankieren en hanteert dezelfde beveiligings-technieken. Dit betekent dat iDEAL net zo veilig is als online bankieren. Check voor de zekerheid het e-mailadres van de afzender. Dat is in het geval van de betaalmail van Rozet Bibliotheek de naam “Rozet Bibliotheek” met als no-reply e-mailadres het PayByLink-mailadres (noreply@paybylink.com). Op www.veiliginternetten.nl staat meer informatie hoe u veilige e-mails met betaalverzoeken herkent.

PayByLink is het bedrijf dat betalen via een e-mail met daarin een betaallink en vervolgens via iDEAL aanbied. Rozet Bibliotheek is met dit bedrijf een samenwerking aangegaan.

Aan de betaallink zit uit veiligheidsoverweging een bepaalde geldigheidsduur. Het kan zijn dat de link verlopen is. Mocht u vragen hierover hebben stuurt u dan een mail naar klantenadministratie@rozet.nl

Met digitaal betalen besparen we materialen die belastend zijn of invloed hebben op het milieu. Bijvoorbeeld:

  • drukinkt
  • papier (brief, envelop)
  • enveloplijm
  • machines (stroom) om papieren briefmailing te verzenden
  • slijtage aan printers/machines
  • benzine/diesel (winning)
  • uitlaatgassen van transport

Als je te laat bent met inleveren krijg je telaatgeldkosten. Indien je na 3 aanmaningen de boeken nog niet hebt ingeleverd ontvang je een factuur voor het vergoeden van de materialen, telaatgeldkosten plus 5 euro administratiekosten. Na het inleveren van de boeken betaal je dan nog wel de telaatgeldkosten en de administratiekosten. Deze kosten vervallen niet als de boeken alsnog worden ingeleverd.

Indien je een Compleetabonnement hebt dan ben je geen telaatgeldkosten verschuldigd maar wel de 5 euro administratiekosten indien we je een factuur hebben moeten sturen voor vergoeding van de boeken.

Lenen, verlengen en reserveren

Dat hangt af van je abonnementsvorm. Bekijk de specificaties van je abonnement op deze pagina.

Je kunt het beste op deze link klikken waar je kunt lezen wat je precies moet doen om materialen uit een andere bibliotheek of instelling te lenen.

Je kunt materialen verlengen via de selfservice-apparaten in de vestigingen, via Mijn bibliotheek op deze website en via de gratis Bibliotheek-app. Je kan je geleende materialen één keer voor dezelfde uitleentermijn verlengen. Als het materiaal gereserveerd is door een andere lener, kan je het niet verlengen.

Wanneer je materialen leent in de bibliotheek, kan je een uitleenbon printen. Hierop staan de inleverdata van de door jou geleende materialen. Daarnaast kun je via Mijn Rozet en de gratis Bibliotheek-app je uitleningen en inleverdata raadplegen.

Wil je nooit meer te laat zijn met inleveren? Download dan de de gratis Bibliotheek-app of meld je dan (via Mijn bibliotheek) aan voor de ‘inleverattendering’. Een aantal dagen voordat de uitleentermijn van je geleende materialen afloopt, ontvang je een bericht van ons. Let wel, aan de attenderingen kunnen geen rechten worden ontleend, je blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het tijdig inleveren.

Je kunt de door jou geleende materialen inleveren in alle vestigingen van bibliotheek Rozet in Arnhem en de jeugdbibliobus, ongeacht of je het materiaal geleend hebt bij bibliotheek Rozet Centrum, Presikhaaf of Kronenburg. Buiten openingstijden kan je gebruikmaken van de boekenbrievenbus aan de buitenzijde van onze vestigingen.

Ja, je kunt geleende materialen in al onze vestigingen en bus inleveren.

Als je geleende materialen na de geldende uitleentermijn terugbrengt, ben je te-laat-geld verschuldigd. Het te-laat-geld wordt per dag berekend. De tarieven vind je op deze pagina. Je kunt te-laat-geld betalen via de betaalautomaat in de vestigingen of via iDeal in Mijn Rozet.

Kan je de materialen niet meer inleveren, bijvoorbeeld omdat ze kwijt zijn geraakt, meld dit dan in een vestiging of neem telefonisch contact op. Je krijgt van ons een rekening voor het vergoeden van het materiaal (volgens artikel 16 van ons Algemeen reglement).

Geleende materialen moeten compleet en in de staat waarin ze geleend zijn, worden ingeleverd. Bij verlies, beschadiging of het niet inleveren van geleende materialen brengen wij de vervangingswaarde in rekening. Als je twijfelt aan de staat van het materiaal dat je wilt lenen, kan je bij uitlenen een aantekening laten maken bij een medewerker van de bibliotheek.

Ja, met je bibliotheekpas kun je bij elke bibliotheek in Nederland gastlenen. Bij een aantal bibliotheken in Nederland zelfs met je eigen pas. Voor het lenen van media bij andere bibliotheken geldt het uitleenreglement van de bibliotheek waar je leent. Helaas is gastlenen niet mogelijk met een Budgetpas.

Als je dit wilt dan moet je je bij je eerste bezoek aan de balie laten inschrijven als gastlener. Dan zijn er twee mogelijkheden:
• Je eigen pas kan gebruikt worden. In dat geval kun je de materialen inleveren bij de bibliotheek waar je ze geleend hebt.
• Je eigen pas kan niet gebruikt worden. In dat geval krijg je een pas uitgereikt van de bibliotheek waar je bent en kun je de geleende materialen alleen inleveren in de bibliotheek waar deze geleend zijn.

Leners van bibliotheken uit heel Nederland zijn welkom bij Rozet bibliotheek als gastlener. Mogelijk kun je zelfs met je eigen pas lenen bij ons. Lukt dat niet dan verstrekken wij (mits je elders een geldig betaald lidmaatschap hebt) een bibliotheekpas waarmee je kunt gastlenen.. Leen je bij Bibliotheek Rozet dan geldt ons uitleenreglement.

Als je dit wilt dan moet je je bij je eerste bezoek aan de balie laten inschrijven als gastlener. Neem even een legitimatiebewijs mee. Dan zijn er twee mogelijkheden:
• Je eigen pas kan gebruikt worden. Materialen kunnen alleen worden ingeleverd bij Bibliotheek Rozet.
• Je eigen pas kan niet gebruikt worden. In dat geval krijg je een pas uitgereikt van Bibliotheek Rozet. Materialen kunnen alleen worden ingeleverd bij Bibliotheek Rozet.

Ja, je kunt onze materialen reserveren. Bij een compleetabonnement is reserveren gratis. Heb je een budgetpas of basisabonnement, dan betaal je hiervoor reserveringskosten.

Bij reserveren uit andere Nederlandse collecties en bibliotheken (aanvragen) betaal je een hogere vergoeding. De tarieven voor aanvragen vind je in dit overzicht. Reserveren kan via Mijn Rozet, de gratis Bibliotheek-app of in de bibliotheek zelf.

Wanneer de reservering voor je klaarstaat, ontvang je van ons bericht (via de Bibliotheek-app of e-mail). Zorg er dus voor dat je e-mailadres bij ons bekend is. Je kunt deze zelf doorgeven of updaten in Mijn Rozet. Wacht, om teleurstellingen te voorkomen, het afhaalbericht af.

Je kunt je reserveringen ophalen in de door jou geselecteerde vestiging of Jeugdbibliobus. Je vindt alle reserveringen (alfabetisch gesorteerd op (jouw) achternaam) bij elkaar. Je reservering blijft een week voor je klaarstaan.

NB. Reserveringen worden dagelijks verwerkt. In sommige gevallen kan een reservering langer op zich laten wachten dan je wellicht verwacht. Dit houdt verband met (eventuele) tussentijdse uitleningen, transport tussen vestigingen en te laat ingeleverde materialen. Wij vragen hiervoor je begrip.

Ja, je kunt als afleverplaats van je reservering een van de halteplaatsen van de jeugdbibliobus selecteren. Je ontvangt een bericht wanneer je reservering in de bus klaarligt.

Op de afhaalpunten kan je reserveringen afhalen. Dit is een extra service, zodat je materialen dichterbij huis kunt afhalen.

Ja, dat kan. We hebben materialen in een intern en extern magazijn. Bekijk meer informatie over het inzien/aanvragen van materialen uit ons intern magazijn en extern magazijn.

Rozet ververst haar collectie continu. Mis je een bepaald boek in je voorkeursvestiging, dan is het mogelijk wel beschikbaar in een van onze andere vestigingen. Je kunt het dan ophalen in de betreffende vestiging of reserveren en afhalen in je eigen vestiging. Ook kan je via de online catalogus kijken of de titel beschikbaar is in een collectie van een andere Nederlandse bibliotheek. Is de titel beschikbaar in een bibliotheek buiten Gelderland dan is het mogelijk om deze tegen een vergoeding aan te vragen.

Vind je dat een bepaalde titel in de collectie van Rozet opgenomen moet worden? Stuur ons dan een aanschafsuggestie. Een collectioneur beoordeelt dan of jouw verzoek gehonoreerd kan worden. We sturen je hierover bericht.

In de vestigingen

Tijdens onze zelfservice uren kun je materialen inleveren en lenen, boeken, tijdschriften en kranten lezen en gebruikmaken van de computers op het internetplein en ons (gratis) WiFi-netwerk. Heb je een vraag? Onze medewerkers helpen je graag tijdens onze service uren.

Ja, ook als je geen lid bent, ben je van harte welkom in onze vestigingen! Je kunt materialen bekijken en (gratis of tegen geringe vergoeding) van onze faciliteiten gebruiken (kopiëren, printen, WiFi-, computer- en internetgebruik, etc.).

Wil je materialen lenen? Dan heb je wel een budgetpas nodig. Deze kun je aanschaffen voor € 2,50. Met deze pas kun je per object tegen een vergoeding lenen. Wil je vaker lenen? Dan is het voordeliger een basis- of compleetabonnement te nemen.

In onze vestigingen kun je materialen bekijken en (gratis of tegen geringe vergoeding) van onze faciliteiten gebruiken (kopiëren, printen, WiFi-, computer- en internetgebruik, etc.).

Ja, je kan gebruikmaken van internet. Met een eigen apparaat (smartphone, tablet of laptop) kan je gebruikmaken van ons WiFi-netwerk. Wil je gebruikmaken van onze computers? Log dan, als je lid bent, gratis in met je Rozet pasnummer en wachtwoord. Ben je geen lid? Dan kun je een tegoedbon kopen of gebruik maken van een budgetpas. Deze pas kun je aanschaffen voor € 2,50. Vervolgens betaal je een vergoeding voor het computer/internetgebruik. Vraag onze medewerkers om meer informatie.

Je kunt via onze computers (tegen een kleine vergoeding) iets printen. Je kunt daarnaast ook met je eigen smartphone, tablet of laptop printen via ons WiFi-netwerk. Hieronder lees je hoe je via WiFi kunt printen. Op deze pagina zie je onder de knop [Printen] alle geldende tarieven.

Hoe kan ik iets printen in de bibliotheek? 

Je kunt via onze computers (tegen vergoeding) iets printen. Je kunt daarnaast ook met je eigen mobiel, laptop of tablet printen via ons wifinetwerk. Hieronder lees je hoe je via wifi kunt printen. 

Hoe werkt het printen via wifi? 

  1. Meld je met je mobiel, laptop of tablet aan op ons openbare wifinetwerk (Welkom Bij Rozet) 
  2. In je internetbrowser verschijnen de gebruiksvoorwaarden, je klikt op ‘accepteren’ 
  3. Open de printpagina in je browser
  4. Voer je Rozet pasnummer en wachtwoord in 
  5. Kies voor Zwart of Kleur 
  6. Kies document, foto, webpagina of e-mail(bijlage) die je wilt printen 
  7. Scan je lenerspas of tegoedbon bij de printer om de print te starten. 

Let op: Je dient voldoende saldo op je pas of tegoedbon te hebben om het bestand te kunnen printen. 

In Rozet-Centrum vind je kluisjes waar je je spullen kunt opbergen. In Rozet-Presikhaaf en Rozet-Kronenburg zijn geen kluisjes.

Alle huisregels voor je bezoek aan Rozet

Samen houden we Rozet veilig en schoon. We behandelen elkaar en het gebouw met respect. Zie je iets wat niet hoort of ervaar je overlast? Vertel het ons.

Cursussen en workshops

Inschrijven doe je via de website. Kies bij de cursus van je keuze voor de groene knop: ‘Direct inschrijven’. De cursus komt dan in je winkelmandje. Je kunt daarna nog meer activiteiten toevoegen of kiezen voor afronden.

Je betaalt meestal via I-Deal. Soms is het mogelijk om te betalen via automatische incasso. In dat geval staat dit vermeld bij de cursusinformatie. 

Ja, je kunt gedeeltelijk of helemaal betalen met het tegoed op je Gelrepas. Kies bij inschrijving en betaalgegevens voor Gelrepas en rond de betaling af.

Ben je student? Dan kan je 10% korting krijgen op de cursusprijs. Deze korting vraag je achteraf aan via dit formulier op vertoon van je geldige studentenpas. 

Controleer eerst even je spamfilter en kijk in je Mijn Rozet account. Zit daar ook geen bevestiging in? Neem dan even contact op via dit formulier.

In sommige gevallen is het in overleg mogelijk een proefles te volgen. Neem contact met ons op.

Als er voldoende aanmeldingen zijn dan kan een cursus doorgaan. Dat zie je bij de cursusinformatie rechts op de cursuspagina, er staat dan: Gaat door.

In sommige gevallen is het in overleg mogelijk tussentijds in te stromen. Neem contact met ons op.

Wijzigen

Kijk voor annuleringsmogelijkheden bij onze algemene voorwaarden.

In sommige gevallen is het in overleg mogelijk om over te stappen. Neem contact met ons op.

Kijk voor annuleringsmogelijkheden bij onze algemene voorwaarden.

Neem contact met ons op.

Erfgoedcentrum

Ja! Je kunt er zomaar binnenlopen om de tentoonstelling te bekijken of een boek te lezen.

Ja, dat kan als je lid bent van de bibliotheek.

Ja, dat kan. Soms moet je hiervoor wel eerst een afspraak maken. Je kunt de mederwerker in het Erfgoedcentrum om uitleg vragen of een mail sturen naar: erfgoedcentrum@rozet.nl

In het Erfgoedcentrum vind je boeken en artikelen over stamboomonderzoek. Heb je een specifieke vraag of wil je opweg worden geholpen? mail dan naar: familieloket@rozet.nl

Mijn Rozet

Mijn Rozet is een afgeschermde online omgeving waar je als klant van Rozet je persoonlijke informatie kan inzien en beheren. Een Mijn Rozet account biedt gemak, voordeel, nieuws, acties en aanbiedingen die aansluiten bij jouw interesses en voorkeuren.

Inloggen bij Mijn Rozet
Om bij Mijn Rozet in te loggen vul je eerst je Rozet pasnummer of E-mailadres in. In de volgende stap dien je je wachtwoord in te vullen.

Ben je het wachtwoord van je Bibliotheek account vergeten? Vul dan je Rozet pasnummer of E-mailadres in en druk op Doorgaan. In het volgende scherm klik je op ‘Wachtwoord vergeten’.

Heb je meerdere passen op hetzelfde e-mailadres, dan kan je gevraagd worden het pasnummer in te geven van het account waarmee je wilt inloggen.

In Mijn Rozet kun je onder andere het volgende doen:

  •  Je persoonlijke contactgegevens opgeven en beheren. Deze contactgegevens gebruikt Rozet wanneer jij je aanmeldt voor een cursus, workshop, lezing, rondleiding of andere activiteit of evenement.
  • Je kunt de gegevens inzien van de cursussen, workshops, lezingen, rondleidingen en andere evenementen waar je je voor aangemeld hebt.
  • Je kunt je voorkeuren opgeven voor de Rozet-nieuwsbrief met daarin nieuws, activiteiten, acties en andere interessante informatie. Jij geeft aan welke onderwerpen jij interessant vindt. Op basis hiervan ontvang je van Rozet periodiek via e-mail gerichte informatie over bijvoorbeeld cursussen, events, rondleidingen, boeken, lezingen e.d.
  • Via de Rozet-nieuwsbrief kun je profiteren van op dat moment   geldende acties en aanbiedingen van Rozet en partners.

Bij het onderdeel Berichten in Mijn Rozet vind je de e-mails en berichten die verstuurd zijn over de door jou geboekte activiteiten, cursussen en werkplekken. Alle correspondentie blijft hier voor jou opgeslagen, zodat je deze op ieder gewenst moment kunt inzien.

Bij het onderdeel Activiteiten in Mijn Rozet kun je bekijken voor welke cursussen, workshops, lezingen, stadswandelingen, voorstellingen, tentoonstellingen en/of andere activiteit je je hebt aangemeld of ingeschreven hebt en hiervan alle benodigde gegevens inzien (o.a. betaalstatus, inschrijfnummer, naam docent, etc).
Daarnaast ontvang je hier updates en nieuws over de geboekte activiteit.

Bij het onderdeel Werkplekken in Mijn Rozet kun je het volgende doen:

Een werkplek reserveren.
Bekijken welke werkplek(ken) je hebt gereserveerd en alle benodigde gegevens hiervan inzien (o.a. betaalstatus, reserveringsdatum, etc.).

Een werkplek wijzigen of annuleren.

Heb je een abonnement bij de Bibliotheek? Dan kun je jouw Bieb-pasnummer of login in Mijn Rozet invoeren en daarmee koppelen aan jouw Mijn Rozet-account. Je kunt dan op Mijn Rozet inloggen met jouw Bieb-pasnummer en wachtwoord.

Heb je een vraag die hier niet bij staat? Neem dan contact op met onze Klantenservice, onze medewerkers helpen je graag.
Voor een antwoord op hele korte termijn kun je ons het beste bellen: 026-3543100. Mail je liever en kan het antwoord even wachten, dan kun je met jouw vraag terecht op het contactformulier.

Neem dan contact op met onze Klantenservice, onze medewerkers helpen je graag. Je kunt met jouw ideeën terecht bij het contactformulier.

Jouw gegevens

Wil je je persoonlijke gegevens (zoals Voornaam, Achternaam, Adres e.d.) wijzigen? Ga naar Gegevens en dan naar het gedeelte “Mijn gegevens”. Hier kun je je (indien gewenst) je Voornaam, Achternaam, E-mailadres, Mobiel, Straat en huisnummer, Postcode en/of Plaatsnaam wijzigen.

Ben je je wachtwoord vergeten? Vul dan hier je e-mailadres in en we sturen je een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Doorgaans ontvang je deze e-mail binnen 5 minuten.

Wil je je wachtwoord wijzigen? Ga dan naar Gegevens en scroll naar beneden naar het gedeelte “Wachtwoord wijzigen”. Hier kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.

Rozet doet haar uiterste best om de gegevens in jouw Mijn Rozet-omgeving te beschermen. Deze gegevens worden alleen gebruikt voor datgene waar jij Rozet toestemming voor hebt gegeven.
Lees voor meer informatie onze privacyverklaring.

Zakelijk

Heb jij een belangrijke deadline voor je werk of moet je een verslag voor school maken? Heb je thuis te veel afleiding en wil je een tijdje in een andere omgeving werken? En wil je zeker zijn dat jij een werkplek hebt? Reserveer dan een werkplek.

Maak een keuze uit een van onze ruimtes en vul het reserveringsformulier in! Klik hier om alle ruimtes te bekijken.

In een infographic hebben we alle voordelen van samenwerking op een rij gezet. De infographic over samenwerking is ook als PDF te lezen (1,5 Mb).

Neem contact op om vrijblijvend jouw zakelijke doelstellingen te bespreken. Samen geven we vorm aan onze samenwerking waarmee je die doelen bereikt.

Caroline Verweij:
E-mail: caroline.verweij@rozet.nl
Telefoon: 06-19965645